Buletin II

Salam sejahtera untuk semua,

Alhamdulillah, bertemu lagi kita di alam maya. Entri kali ini ringkas saja, semata-mata untuk memberitahu anda semua bahawa kita semakin menghampiri Ramadhan. Bulan pose, kata budak-budak. Bulan yang dinanti-nantikan ahli ibadah dan ahli ilmu kerana Ramadhan bagaikan pesta ibadah yang menjanjikan seribu satu keistimewaan buat yang bersungguh inginkannya. Apa-apapun saudaraku sekalian, Momentum Edisi Kedua telah menggariskan panduan berRamadhan atas petunjuk sunnah. Ayuh, kita review, muat turun, dan sebarkannya.

DOWNLOAD DI SINI

Ayuh, kawan-kawanku sebarkan kebaikan walau di mana jua anda berada!

Buletin

Kalau tengok tarikh kat sebelah pada hari ini dah 17 Sya’ban 1429. Dah separuh dah Sya’ban berlalu, baru teringat nak letak Buletin Momentum (Edisi Sulung) keluaran INTIS di sini. Xpela, benda kebaikan ini tak ada istilah dah terlambat, betul tak? Mudah-mudahan, tak banyak dapat kebajikan, sedikit pun jadilah daripada blog saya ini melalui Momentum yang saya paparkan pautannya di sini. Saiznya terlalu besar untuk saya paparkan kesemuanya dalam kiriman ini. Read More

Dengan Nama Allah…

…aku menulis

Pelik pulak rasanya memulakan topik dengan ayat tak habis lalu bersambung di bahagian teks. Walau apapun, dengan keizinan Allah jualah hati ni tergerak nak buat terjun juga dalam aktiviti blog-memblog ni. Dah lama simpan hasrat, tetapi hasrat asyik kekal dengan temannya, niat. Bilatah nak bertukar menjadi aktiviti yang giat. Syukurla, melalui gesaan mufti dan teman seperjuangan yang dari dulu tak habis-habis menggiatku agar menulis, akhirnya dah punya blog sendiri..Hamdan Lillah

Read More